Monday, February 27, 2006

Tennis with the old boys




Lørdag spilte jeg tennis med gamle gutta. Det vil si 55+. Har ikke spilt tennis på godt over 20 år. Men jeg trodde nå at jeg skulle vinne over disse 4 gutta. Vel jeg tapte hver gang. Og jeg var helt ødelagt etter spillinga. Ryggen verket i to dager. Og huet opplevdes som om jeg ikke hadde drukket kaffe på lang tid (2 dager).
Huet verket nok pga at det er mindre oksygen her oppe i høyden. Heldigvis kan jeg ikke være med å spille neste lørdag. Er foresten bra nå. Har fått fullt opp med oksygen igjen. Jeg elsker Oksygen, fantastisk, unner ingen å mangle det.
Etter tennis kampene, dusjet vi. Slik funger det i country cluben hvor vi var: Det er såpe der som blir brukt av alle. Tips er å fjerne hårene fra såpa, fra forrige bruker. Shampoo på deling, greit nok. Deodorant som kan brukes av alle og samme med hårbørste. Og det her tar kaka, pudder som flere av gamlingene brukte etter dusjinga.
Vel slik var lørdagen min.

1 Comments:

Blogger Bottom Buzzer said...

Hehe! Jeg tror jeg hadde tatt med egen såpe!

27/2/06 22:37  

Post a Comment

<< Home