Saturday, March 04, 2006

Et stykke Norge

Jeg fikk et stykke av Norge i posten. Det var sendt til meg av big sister. Det tok ca en halv måned før det kom frem. Noe som brunosten bar tydelig preg av. Svett og myk.
Ellers så er det noen fra Norge her denne uka. Katrine fra Porsgrunn og Malin fra Sverige. Som begge har gått et år her nede. De ble med på grillparty. Så er det jo Marianne fra Tønsberg som alltid er her hos meg.
I dag er det ikke noen barnemøter. Det er jeg glad for. Har vært en ganske hektisk uke. Har fått med meg to møter under konferansen. Så i dag skal jeg være med noen hjem på grillparty. Og forhåpentligvis få være med "Hands of compassion" og dele ut suppe. Men de må ringe meg, for jeg har ikke deres nummer. Hvis ikke starter jeg der neste uke.
Fått meg bil nå. En Fiat Uno. Det har vært bilen til Laurens (henne jeg bor hos) mamma. Den kan jeg låne så lenge ingen i familien trenger den. Det vil si, kanskje resten av året. Det er Laurens pc jeg får låne også. Herren har plasert meg hos noen fantastiske mennesker. Håper jeg får mulighet til å bo her ut året.
Ellers når noen av dere kommer nedover hit, så ta med barna mine. De har bedt om det og tror. Så de kommer på en eller annen måte til å få svar. I tell you!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home