Sunday, August 06, 2006

En flott dag!!!




I dag har vært en bra dag. Nå er det alltid bra hver søndag her. Det er så fantastisk å få være en del av Rhema. Ray begynte på en ny serie om "Face it, for we all have to grace it". Og etter første møte, møtte jeg George igjen.

Men kveldsmøtet på Rhema var noe av det beste jeg har hørt. James Robeson talte. Du verden hvor god Gud vi tjener. Han er bare ufattelig god. Å miste sitt liv for Ham, ja det er faktisk å finne sitt liv.

Vel jeg har munnsår og er forkjølet i dag. Men alikevel en utrolig flott dag. Bilen er til reperasjon igjen. Men Lauren har latt meg få låne audien i dag. Og har kommet over med middag og kake. Ellers så var mange her i ekstase om dagen, for de trodde at det snødde litt. Men det var ikke rare greiene. Men det har jo snødd andre steder her i Sør Afrika.

Bildet er av huset jeg bor i. Har hushjelp hver fredag. Herlig!!!!



3 Comments:

Blogger Bottom Buzzer said...

Hei broder! Trivelig å treffe deg, selv om det var en kort stund! Ha det fint i deilige Sørafrika...

8/8/06 09:00  
Blogger Bottom Buzzer said...

Hva ble det til med "skrive litt oftere" -skrytet i forrige post? Hehe!

15/8/06 11:52  
Blogger Bigbrother said...

Ja, du er inne på noe der. Men jeg ligger fortsatt forann det gamle skjemaet. Okey, veldig snart..

15/8/06 12:30  

Post a Comment

<< Home