Tuesday, March 28, 2006

Still going on

Jeg har det bra. Og det er jo bra. Har vært med George på rehab gården til Rhema i dag. Får vite om en uke om han får plass. Håper det. Det er 90 beboere på gården.
En venn av George, ble med på møte søndag kveld, og han gav sitt liv til Herren Jesus. He got born again. Har tro på han. Har også hatt med noen andre som har blitt frelst. Men han ene har jeg ikke sett etter det møte.
Men det er mye jobb. Det er ikke bare å ta med seg noen og så slappe av. Jeg bruker mye tid med dem. Ber mye for dem. Og vitner om Jesus. Tar dem med på møte og home fellowship. Nå har jeg fått bra kontakt med to jenter på skolen, som skal være med og synge for dem. Blir bra.
Hadde med meg en som stinka så kraftig at det hjalp ingenting, å bruke deospray. Stakkar han hadde aldri brukt deospray før. Så han bare rista på sprayboksen under arma utapå klærne. Måtte hjelpe han. Han hadde ikke noe valg, han måtte bli med meg på møte. For jeg har vært grei mot han. Kjøpte fem pakker røyk til han og skal vaske klærne hans. Han lever av å selge en og to sigaretter til folka. Ikke særlig lønnsomt men...
By the way black is beautiful!!!!!!

8 Comments:

Blogger Bottom Buzzer said...

Yeah! Er stolt av deg, og litt misunnelig...

28/3/06 22:16  
Anonymous Anonymous said...

Ja eg og er stolt av deg.Har alltid tenkt at det finnst ikkje noko større her i verden enn å få føra sjeler til Jesus. Og sidan eg veit at dette er livet for deg, er eg så glad at du no er midt oppe i det.Skulle vore kjekt å vore sammen med deg litt der nede i sør. Men eg får vel berre glede meg over det du skriv, og prøve å sjå for meg kor du har det .Hels alle vennene dine frå mora di.

29/3/06 09:05  
Anonymous Anonymous said...

Så veldig kjekt å høyre at du held på med det du liker aller best !! Så får me kome ned med nydelige barn, da er det ikkje mykje som manglar !

29/3/06 10:55  
Anonymous Anonymous said...

En bra post
Måtte le...de selger en og en sigarett til folka.
Du sier mange sånne ting som jeg husker, men hadde glemt.
Hehe
Ja, det er grymmt
Det er sånn at man forstår de som robber
De har jo ikke noe valg mange av dem

Så deilig å få "Være der" du er
BLESS BLESS BLESS

og bless en gang til.

Rachel

29/3/06 11:00  
Blogger Bigbrother said...

Hallo folkens
Jeg har vert uten internett i over en uke no, pga av innbrudd i huset.

Skriver naar det er blitt orden paa sakene igjen

3/4/06 12:53  
Anonymous Anonymous said...

Ja
nå må du skjerpe deg as !!
Få orden på sakene, mann !!
Hva med fansen ??!
Hehe

Rach

5/4/06 12:17  
Anonymous Anonymous said...

Artig å lese bloggen din, får meg til å savne gatearbeid! Innbrudd i JoBurg er kanskje ikke noen overaskelse (?), du får skaffe deg et fengsel jf. tidligere innlegg:)
Torfinn

5/4/06 14:21  
Anonymous Anonymous said...

Here all free
free music video
free chat rooms
free console
free font
free screensaver
free dating
free hot layout for you
free pumpkin stencil

2/3/07 15:52  

Post a Comment

<< Home