Wednesday, March 15, 2006

Mat må man ha


Hvorfor er det så kjedelig å lage middag? Enda det finnes så mye forskjellig man kan lage. Er det likevel vanskelig å finne på noe.
Lauren som jeg bor hos, kikket inn i kjøleskapet mitt her om dagen. Hun lurte på om jeg spiser i det hele tatt. Og sa at jeg spise grønnsaker. Så nå har hun kjøpt inn litt mat til meg og erter. Ikke grønsaksblanding men kun erter.
Jeg må jo spise de ertene, for nå har hun sagt at hun kommer til å se etter om jeg spiser. Og noe kylling som jeg ikke vet hvordan jeg skal lage. Men nå tør jeg ikke ha det i fryseren lenger, for da spør hun vel. Så jeg må spise det i morgen.
Egg kjøpte hun også. Men jeg spiser sjeldent egg, liker det men. Nå har de gått ut av dato. Og matvarer med dato er hellig for meg. Så jeg kaster ett og ett egg om dagen, så det ser ut som jeg har spist det. Sorry!
I dag kjøpte jeg noe varm mat på butikken. Ris og noe som så ut som om det var kjøtt i, men det var kun grønnsaker. Men så kostet det kun 15 kr også da. Men nå er jeg sulten igjen. Brød og bananer går det mest i og juice. Utvalget på juice er enormt. Jeg prøver fortsatt ut nye juiceblandinger etc.

7 Comments:

Blogger Bottom Buzzer said...

Hehe! Du er lik deg sjøl! Kjøp deg en kokebok og øv deg, slik at du kan varte opp din kommende kjæreste!

15/3/06 23:41  
Anonymous Anonymous said...

Hehe..
Du kan jo blande alt du har av før- og etter dato, og servere det slik du gjer til the twins..

16/3/06 13:23  
Blogger Amelie78 said...

Mye kjærestesnakk på både Bottom B og Big Brother om dagen. Hm... er det vår i lufta? ;-)

Aspargesbønner er by the way godt å knaske på. Smaker litt som sukkererter :) Spiser de rå. men også gode i Wok. Wok er lett! :)

16/3/06 15:29  
Blogger Bigbrother said...

Hehe, ja får nok øve meg litt

Du skjønner det sister at du og funkyuncle er greie som prøver ut mine oppskrifter. Spesielt den gang hos Omar. Men nå er dere blitt så store gitt, iallefall your twin broder. :-)

Det er alltid vår i lufta for bottom buzzer. Jeg hadde bare en spesiell uke:-) Tusen takk for det fantastiske middagstipset:-) Hm aspargesbønner (nam nam)

16/3/06 16:19  
Blogger funky_uncle said...

buzzer,
er ikke noe av poenget med kjæreste at man skal slippe å lage maten selv da?

amelie,
I Sør-Afrika er det jo vår hele året, i alle fall for en frossen nordmann. Og når man dessuten har solen i hjertet, kan du tenke deg... :P

16/3/06 16:21  
Anonymous Anonymous said...

eg saknar kenya kvar gong eg lese bloggen din.
Ein god grunn te o ikkje lesa ho !

enjooooy
kyss en svart mann og en svart dame for meg.

Rachel

16/3/06 21:34  
Blogger Bigbrother said...

Rachel
Kysse en svart mann overlater jeg til deg. Er ikke så fri ennå.

By the way her kysser man mamma'n sin på munnen til og med når man er tennåring/voksen.

enjoy the snow.

17/3/06 05:39  

Post a Comment

<< Home