Tuesday, March 21, 2006

Jesus I belong to You


Jesus, I believe in You. Jesus, I belong to You. You're the reason that I live.......... I'll trust in You. And I will live........
Hører på denne sangen om igjen og om igjen. Hillsong (With all I am). Blir så takknemlig til Jesus. Han er livet, Han virkelig er! Så fantastisk det er å få være Hans venn. Elsker min Herre så utrolig høyt.
Tenker på lillebroren min (funky uncle). Er stolt av ham, men mest av alt blir jeg så takknemlig til Jesus. Som ikke vil la han dø. Men han lever kun fordi Jesus reddet ham i siste sekund. Lillebror skulle egentlig ikke leve i dag. Men Jesus hadde andre planer. Takk Jesus. Om dere ikke kjenner lillebror sitt vitnesbyrd. Får dere be ham om å skrive det på bloggen sin om han ønsker.
Hvordan klare å leve i denne vanskelige og egoistiske verden. Vel svaret står i 1.John 5,5: "Who is he who overcomes the world, but he who believes that Jesus is the Son of God". Tror du at Jesus er Guds sønn, ja så skal du gå seirende gjennom motgang og prøvelser.
Jesus, I believe in You. Jesus, I belong to You. You're the reason that I live.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Har "en sånn" jeg og,
repeat på cd`spillern

Jesus I believe in u
and I will go
to the ends of the earth
to the ends of the earth
for You
You are the Son og Gud
and all the world will se
YOU ARE GOD
YOU ARE GOD

oslo fila live

En fin blogg du har, "brodern"
Inspirerer til å ha tankene på "rett sted", fokusere rett, bare !
Er innom her hver morra.
Og det inspirerer.

Hørte en bra tale forleden
Det er ikke et must, å leve tent for Jesus
frelsen er i box
MEN det gjør livet så mye mer spennende å LEVE.
Og DEN sluker jeg.
Det er ikke et must.
But "an offer"

God Bless u today

Rachel

By the way
Funky er for meg et BEVIS på at Jesus lever, at det Han sier er sant, at når Han først sier noe, så skjer det.
Er så gla i bror`n din, skal jeg si deg.
Hvor hadde jeg vært i dag hadde det ikke vært for han ?!
Og det er ikke kødd engang.
Jesus live in people.

22/3/06 07:41  
Blogger Grete Winther Westrum Løvås said...

Gud er god. Jeg vet at han er det. Han beviser det igjen og igjen. Kommer helt sikkert innom bloggen din igjen.

22/3/06 12:12  
Blogger Bigbrother said...

Ja Gud er så god. Tenk så ofte vi prøver å finne ut hvor langt vi kan gå bort fra ham, uten å bli frafallen. Jabba dabba du, så tåpelig.

Det mest fantastiske er jo å se hvor nær kan vi komme Ham. Bare det å være nær Jesus!

Han er virkelig fantastisk, og så er Han "real", det er ikke no "fake". Han er ikke en illusjon han er min venn I tell you.

22/3/06 15:18  
Blogger Merete said...

Kom bare tilfeldigvis innom på et vis, tenkte bare jeg skulle si hei, og si at den sangen Rachel siterer også er en sang fra Hillsong selv om oslo fila bruker den! :)

Navnet Jesus blekner ALDRI - det har faktisk satt min sjel i brann!

Angående det at vi lever i en utrolig egoistisk verden - leste noe i ei bok her om dagen: "Husk at hele verden - med et lite unntak - består av andre mennesker." Det er faktisk helt sant, og egentlig noe å tenke litt på uten at vi skal få dårlig samvittighet av å tenke på det. Mer som en tankevekker.

Jesus, hjelp meg til å tjene andre, slik som du gjorde - la det bli noe mer enn bare ord. Som Sigvart Dagsland synger - hjelp oss samen, me som tror. For møje kan me, hvis me vil d, mens me vente her på jord. Jesus, skap et villig hjerte i meg, i oss! I dette egoistiske og materialistiske samfunnet trenger vi hjelp.

Blessings!

23/3/06 13:24  
Blogger Thomas said...

Det er noen utrolig fine ting du deler med oss! Jeg skal ta deg og folka rundt deg med i forbønn. Stå på videre, og kjemp for at flere skal få oppleve evigheten =)

Bless! =)

23/3/06 21:59  

Post a Comment

<< Home