Saturday, May 13, 2006

Hands of compassion etc.

Nå har jeg endelig fått begynne å hjelpe til i "Hands of compassion". Hver lørdag er jeg i en park for å dele ut suppe og brød. Det er litt av et syn. Ca hundre uteliggere stiller seg i en lang kø, tar av seg capsen når vi velsigner maten. Og etter at all maten er delt ut kommer noen som vil ha forbønn. Så endelig igang med det.
Ellers så måtte jeg kjøpe nytt batteri til bilen idag. Har måtte trille den igang en del dager, så nå håper jeg alt er ok.
Får dra på kino og se MI3 og Xmen3 snart tenker jeg. Kan unne meg det her, siden kino bilettene koster helt ned til 14 nkr. Var på kino med ei venninne på tirsdag. Vi utgjorde halvparten av alle som var tilstede.
Tror det er fullmåne her i dag. Vel i morgen håper jeg å få med meg noen på møte. Da er Ray tilbake på prekestolen.
Har en god venn i klassen fra sør korea. Har utnemt ham til min personlige livakt. Han har 5. grad svart belte i taekwondo og 2. grad svart i judo. Fikk han til å knuse en murstein med neven. Det var kult. Han skal kjøpe bordtennis nå, så da kommer jeg nok til å være der og spille en del.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ja du må berre få deg liv-vakt.
Ser alle store predikantar har det no for tida...
Kanskje han kan lære deg nokre knep og???
Så bra at du er "ute på gata igjen", veit at det er dette arbeidet du brenn for.
Be blessed.

13/5/06 19:19  
Blogger Bottom Buzzer said...

Kjære Gud! La meg vinne i Lotto eller noe slikt, slik at jeg kan reise og besøke min bror! Amen!

15/5/06 14:49  
Anonymous Anonymous said...

Nå må du skrive noe snart!

27/5/06 15:02  
Blogger Bottom Buzzer said...

Hilsen meg!

27/5/06 15:02  

Post a Comment

<< Home