Tuesday, April 11, 2006

45 almost perfect minutes

Ja nå er jeg tilbake på nett. På grunn av lyn og torden og innbrudd så har jeg vært ut av nett ei stund. Det var ikke innbrudd i huset jeg bor i, men i hovedhuset. Det skjer noe hele tiden, så det var så godt å ha nesten 45 perfect minutes.
Vært på tur med Bullet (hunden) og har akkurat kommet inn igjen. Før vi gikk måtte jeg legge alle bekymringer på Herren. For Han har virkelig omsorg for oss! Gikk en tur ut i en park i nærheten. Rolig gå tur. Ikke for varmt og ikke kaldt, overskyet for det meste og litt vind. Høst i lufta. Perfect! Satte meg på en stor trestamme og bare slappet av. Stillhet. Hvor godt det er når man har Herren.
Tenkte på mye av det jeg har å takke for. Har fått meg ei veldig god venninne på bibelskolen, som jeg kan dele alt med. Noen å be sammen med. Og det trenger jeg. For på lørdag skal jeg i begravelse til en venn. Forteller historien til uka tror jeg.
Jeg har forberedelser til examen. Fortsatt er det mye jobb med George som bare er et barn i Herren. Det er veldig vondt når en venn dør. Og jeg har en del med familien hans å gjøre nå, og det er tungt og vanskelig. Og desverre en del andre bekymringer også. Derfor var det så godt med nesten 45 perfect minutes.
Men i går kveld kom Lauren over med den beste suppa jeg noen gang har smakt. Og jeg har rester til i dag igjen. Og så er Herren så god!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Så bra at du kan sjå Guds godheit sjølv når alt er tungt og trist.
Skal tenke på deg i morgon, og be om at Gud må finne ein lysning sjølv når ein står ved ei grav.
Er forresten berre han som kan hjelpe då.Og det fordi han er dødens seierherre.Hels til familien som har mista sin kjære.
Må du fortsatt få kjenne Guds varme omsorg over deg.

14/4/06 15:46  
Blogger Bottom Buzzer said...

Godt at du har noen å prate dypt med! Det er en viktig ventil!

Jeg jobber forresten masse på CSS for tiden.

17/4/06 16:21  
Blogger Bigbrother said...

Så gøy da. Hvor jobber du?

Ja det er veldig godt å ha ei som jeg kan prate med. Har opplevd en del ting her, så jeg trenger den ventilen.

17/4/06 20:26  

Post a Comment

<< Home