Thursday, September 07, 2006

Sitter her i trappa


Vel, eg sitter her i trappa. Som dere ser. Ho vetlesyste klarte ikkje å venta lenger på ein ny post. Har eksamen til uka. Vi har eksamen etter hver termin. 4 terminer i året. Til sammen blir det 20 eksamener.

I dag tok jeg med meg kafferens til kantina på bibelskolen. Og jeg renset kaffetrakterne der. De ble glade for det. Men jeg gjorde det mest for min egen skyld. For det er jeg som drikker den kaffen.

Er alene her nå. Huseierne er dratt bort. De er tilbake til uka da. Var på et slags tivoli her om dagen også. Det var jo litt kult. Ellers så er det sol her hele tiden.

Ray McCauley bruker å si: "be seed conscious and not need conscious". For det et menneske sår, kommer det også til å høste. I tell you! Jeg bruker å si: "Dont worry, but be extremely happy". Vi har i alle fall en ekstremt god Gud.


6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bra bror, du ! Og eg vil framleis so veldig gjedna besøka deg !

8/9/06 11:05  
Blogger Bigbrother said...

Ja men så kom da.

Her er sol og lite oksygen og ville dyr og masse kriminalitet og bra menighet og svarte og kvite folk og så er eg her.

8/9/06 20:20  
Anonymous Anonymous said...

Får tippe lotto før jobb..for eg har fri siste uka i september og første i oktober, og det einaste eg vil er å reise til deg !

9/9/06 12:29  
Blogger Bigbrother said...

Eg har også fri siste uka i september.
Tipp riktig da. Ellers så er det vel synd. I allefall synd på deg og meg.

9/9/06 13:44  
Anonymous Anonymous said...

Hei Trond.Er ikke helt sikker på om jeg gjør dette helt rett men jeg får prøve. Godt å se at du er i god form. Long time no see. Jobber litt på Noatun innimellan, ellers jobber jeg litt forskjellig rundt i Ski. Venter på å få lappen tilbake IGJEN. Starteren jobbet i hele 2 sek. i mars mnd. så det var nok til att jeg mistet det igjen. Enda jeg ikke kjente noe til den. Det ble oppdaget når jeg var på kontroll i mai mnd. Ellers er alt bare bra. Skal på jobb intervju nå til mandagen, det blir spennende. Vi får snakkes mer siden Trond, men du neste gang du er hjemme kan du godt slå på tråden så vi kan slå av noen ord. Hilsen Jan-Erik

15/9/06 21:10  
Blogger Bigbrother said...

Hallo Jan Erik
Det var dumt at du må vente enda lenger. Og så at 2 sek skal ha slik effekt. Du får ta ut batteriet...

Nå kommer søster nedover på fredag. Gleder meg masse til det.

16/9/06 16:19  

Post a Comment

<< Home