Saturday, September 16, 2006

Søster kommer

Min søster kommer hit på fredag. Ho skal være her to uker. Gleder meg masse til det. Pluss at jeg gleder meg til å få mere evergood kaffe, kaviar og brunost. Yes! Har fri siste uka i september også. Så velkommen Marianne...

Bildene er tatt av ei venninne mens jeg kjørte bil. For et par uker siden tok ein fyr og slo til henne med ei hockykølle. Like utenfor Rhema (bibelskolen). De bare passerte hverandre og så snudde han seg og slo til henne. Så prøvde han å slå en gang til, men da stoppet en bil og han gikk videre. Tror kanskje han brukte dop.

I dag traff jeg igjen en venn. Han ble kristen for en del måneder siden på cellegruppa. Nå hadde han fått seg fast jobb og sted å bo ved jobben. Han var så takknemlig. For vi hadde bedt om at han skulle få jobb og det fikk han så klart. For Gud bruker å svare på bønn. Så nå skal jeg plukke han opp hver onsdag, slik at han kan fortsette å være med i cellegruppa.

Har hatt en kjempe fin uke. Pratet med barna i telefon. Ja trives godt med livet. Har også fått meg bibelen på cd. Faktisk veldig bra. Vel her blir det varmere for hver dag. Dette året er det beste jeg har gjort på 3 år.




4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Gleder meg SÅÅÅÅ veldig mykje !!
Marianne.

17/9/06 03:03  
Blogger Bigbrother said...

Ja dette blir kjekt. Nå kan alle dokke andre angre dere, at dere ikke kommer nedover. Send med brunost og sjokolade og kaviar med søstra mi......:-)

18/9/06 20:47  
Anonymous Anonymous said...

Og så skal du vel ha Evergood og, eller kva?Kos doke kjempe-mykje.Hadde nok vore veldig kjekt med ein Afrika-tur, men, men.Det lyt nok vere denne gong.

19/9/06 08:55  
Anonymous Anonymous said...

Ja no kan alle angre !!
Marianne

19/9/06 16:57  

Post a Comment

<< Home